Bakgrunn

Proventia ønsket å utvikle en innholds- og posisjoneringsmessig mer relevant og spennende nettside, i forhold til den fasen inkubatoren nå er inne i.

På den nye nettsiden, har Edison Wolfram blant annet utviklet et eget filtreringsverktøy som gjør det enkelt for besøkende å skaffe seg oversikt over inkubatorbedriftene. Med enkle tastetrykk, kan du sortere bedriftene på  bransjer, hvilket utviklingsstadium de befinner seg i og hvilke behov de har. Websiden har også et innloggingsområde for gründerbedriftene med aktivtetskalender, møteromsbooking og mulighet for å bidra med lenker og informasjon som kan være nyttige for andre bedrifter i inkubatoren.

Den nye nettsiden har en enkel administrasjon for publisering av nyheter og presentasjon av nye bedrifter med gode løsninger ift. krysspublisering på sosiale medier.

Leveranse

Kunde: Proventia

Vi leverte: , , ,

Gå til nettsiden

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Du kan når som helst melde deg av vårt nyhetsbrev via lenke i bunnen av alle eposter fra oss. Les også våre personvernregler.