Bakgrunn

Edison Wolfram fikk oppdraget med å utvikle ny visuell profil, konsernportal og intranett for Herøya Industripark – Norges største industripark.

Vi fikk også oppdraget med å utvikle en ny webportal og en intranett-løsning som gjør det enklere å reservere møterom, gjøre bestillinger, laste ned dokumentasjon og dele informasjon og kunnskap mellom bedriftene.

I samarbeid med kunden utarbeidet vi kommunikasjonskonseptet «Where business grows» som den nye grafiske profilen ble tuftet på. Med utgangspunkt i vannspeilet, industripiper og økonomisk vekst, kombinert med et klassisk skriftbilde ville vi symbolisere den unike kombinasjonen av lange tradisjoner, industriell kompetanse og nye innovative industriselskaper og teknologier.

Den nye identiteten og kommunikasjonskonseptet har vært grunnleggende og førende i relanseringen og den videre utviklingen av Norges største og kanskje mest spennende industripark.

Leveranse

Kunde: Herøya Industripark

Vi leverte: , , , , ,

År: 2012

 

Gå til nettsiden

Meld deg på vårt nyhetsbrev