Power Stories skal øke kjennskapen til industri-Telemark

15.06.18 | Del på

Av Edison Wolfram

Power Stories er et innholdskonsept utviklet av Edison Wolfram. Nå er de seks første suksesshistoriene lansert.

ViG-sjef Hanne Gro Haugland er prosjektansvarlig for Powered by Telemark.

Spennende Power Stories
– Vi synes Power Stories er et kreativt, spennende og – ikke minst rikt – innholdskonsept, sier prosjektansvarlig Hanne Gro Haugland. Hun er næringssjef i Grenland og daglig leder i Vekst i Grenland.

Skal skape nysgjerrighet og kjennskap
Power Stories er først og fremst ekte suksesshistorier, og ved å fortelle dem, tror vi at vi kan vekke nysgjerrighet og skape økt kjennskap til Grenland og Telemark som Norges beste lokasjon for etablering av ny grønn industrivirksomhet. Vi håper suksesshistoriene vil bidra til å gjøre oss synlige. Vi vet at synlighet og kjennskap til en region fører til flere investeringer og etableringer, og dermed arbeidsplasser.

Må jobbe hardt – og sammen
For å bli synlig og attraktiv som region, nasjonalt og internasjonalt, må det imidlertid hardt arbeid, og – ikke minst godt samarbeid – til, understreker Haugland. – Alle industribedrifter, aktører og interessenter i industri-Telemark som ønsker vekst i regionen vår, må derfor brette opp ermene og bli med på dugnaden. Det betyr at vi må benytte enhver anledning til å fortelle suksesshistorien om regionen, sier Vekst i Grenland-sjef og prosjektansvarlig for Powered by Telemark Hanne Gro Haugland.

Power Stories


Bakgrunn:


Powered by Telemark er et samarbeidsprosjekt som skal synliggjøre Grenland og Telemark som den fremste regionen i Norge for utvikling av ny og bærekraftig industri. Initiativtakerne til prosjektet var Telemark Offshore og Herøya Industripark. Høsten 2017 utlyste prosjektet en åpen byråkonkurranse som Edison Wolfram vant.

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Du kan når som helst melde deg av vårt nyhetsbrev via lenke i bunnen av alle eposter fra oss. Les også våre personvernregler.

Aktuelt fra Edison Wolfram